preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Antun Gustav Matoš" Vinkovci

Login
e-Dnevnik

Priloženi dokumenti:
Menu 10.pdf

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

MENU

Menu školske kuhinje:

Raspored zvonjenja

 

 

Prije podne

1. sat     8.00 – 8.45

2. sat     8.55 – 9.40

3. sat      9.50– 10.35

4. sat    10.40 – 11.25

5. sat    11.30 – 12.15

6. sat    12.20 – 13.05

7.sat     13.10 - 13.50

 

Poslije podne

0. sat     13.10 – 13.50

1. sat     14.00 – 14.45

2. sat     14.55 – 15.40

3. sat    15.50 – 16.35

4. sat    16.40 – 17.25

5. sat    17.30 – 18.15

6. sat    18.20– 19.05

Brojač posjetitelja

 

Trenutno je online:

Anketa
Što mislite o besplatnoj prehrani učenika?



Korisni linkovi

Tražilice

Google

Yahoo

Msn
 

 

Enciklopedije

e-pošta

 

Saznaj svoj OIB

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Kretanjem do zdravlja
Autor: Ozrenka Meštrović, 22. 12. 2016.

Kretanjem do zdravlja - radni je naziv našeg integriranog dvosata održanog u utorak 20. prosinca 2016. godine. Integracija je bila namijenjena učenicima 8. razreda, a obuhvatila je sadržaje TZK-a i Biologije.


Prilikom planiranja kurikuluma za tekuću školsku godinu, dogovorili smo integraciju sadržaja nastavnih predmeta Tjelesne i zdravstvene kulture i Biologije. U integraciji su sudjelovali učenici svih 8. razreda (održan je po dvosat za svaki razred), a aktivnosti su osmislili njihovi učitelji Ivan Jukić i Mladen Živković (TZK) te učiteljica Ozrenka Meštrović (Biologija).

Ciljevi integrcije su bili višestruki: 

          - upoznati učenike s pravilnim izvođenjem pojedinih vježbi.

          - povezati način života s mišićnim tonusom i kondicijom.

          - uočiti razliku između aerobnog i anaerobnog načina dobivanja energije u               mišićima.

          - prepoznati mogućnost potencijalnih ozljeda i njihovu prevenciju. 

 

U maloj foto-šetnji pogledajte etape ostvarivanja navedenih ciljeva.

 

Kao uvodna aktivnost sata osmišljeno je zagrijavanje moždanih vijuga i mišića. Misaono zagrijavane potaknuto je rješavanjem listića o kosturu i mišićima, dok su fizičko zagrijavanje potaknuli trčanje i vježbe oblikovanja.

Nakon toga je uslijedila priprema za glavnu aktivnost tj. šetnja po poligonima. U uporabi su bila četiri poligona: vježbe za ruke, vježbe za noge, vježbe za trbuh i leđa te vježbe ravnoteže. Tijekom šetnje, na svakom poligonu je učenicima prikazano pravilno izvođenje pojedine vježbe.

No, kao dodatno osiguranje uz svaku vježbu imali su i malu vizualnu pomoć.

Nakon demonstracije pravilnog izvođenja vježbi, učenici su u parovima započeli sa samim vježbanjem na poligonima. Tijekom izvođenja vježbi, uz njih su u svakom trenutku bili i učitelji voditelji kako bi im dodatno objasnili svrhu pojedine vježbe i uputili u pravilno izvođenje iste.

Nakon prolaska svih poligona, uslijedilo je ponovno malo pisanja - nastavni lisić koji je pomogao usustaviti učinjeno. Ovaj puta su listić učenici rješavali u grupama. Smjestili su se na području dvorane, a kao ispomoć tu su ponovno bili svi uključeni nastavnici.

Nakon ispravljanja listića i razgovora s učenicima, zaključili smo (ponovno) da ovakav oblik nastave pomaže učenicima u stvaranju trajnijeg znanja i daje dodatni smisao njihovom učenju jer stvara izravnu poveznicu sa svakodnevnim životom. Nakon ovakvih sati, učenicima je puno lakše shvatiti zašto nešto uče i zašto im školsko gradivo treba u svakodnevnom životu. 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Album

Trenutno ne postoji niti jedan album.


preskoči na navigaciju