« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Prije podne
1. sat 8.00 – 8.45
2. sat 8.55 – 9.40
3. sat 9.50– 10.35
4. sat 10.40 – 11.25
5. sat 11.30 – 12.15
6. sat 12.20 – 13.05
7.sat 13.10 - 13.50
Poslije podne
0. sat 13.10 – 13.50
1. sat 14.00 – 14.45
2. sat 14.55 – 15.40
3. sat 15.50 – 16.35
4. sat 16.40 – 17.25
5. sat 17.30 – 18.15
6. sat 18.20– 19.05
Kretanjem do zdravlja - radni je naziv našeg integriranog dvosata održanog u utorak 20. prosinca 2016. godine. Integracija je bila namijenjena učenicima 8. razreda, a obuhvatila je sadržaje TZK-a i Biologije.
Prilikom planiranja kurikuluma za tekuću školsku godinu, dogovorili smo integraciju sadržaja nastavnih predmeta Tjelesne i zdravstvene kulture i Biologije. U integraciji su sudjelovali učenici svih 8. razreda (održan je po dvosat za svaki razred), a aktivnosti su osmislili njihovi učitelji Ivan Jukić i Mladen Živković (TZK) te učiteljica Ozrenka Meštrović (Biologija).
Ciljevi integrcije su bili višestruki:
- upoznati učenike s pravilnim izvođenjem pojedinih vježbi.
- povezati način života s mišićnim tonusom i kondicijom.
- uočiti razliku između aerobnog i anaerobnog načina dobivanja energije u mišićima.
- prepoznati mogućnost potencijalnih ozljeda i njihovu prevenciju.
U maloj foto-šetnji pogledajte etape ostvarivanja navedenih ciljeva.
Kao uvodna aktivnost sata osmišljeno je zagrijavanje moždanih vijuga i mišića. Misaono zagrijavane potaknuto je rješavanjem listića o kosturu i mišićima, dok su fizičko zagrijavanje potaknuli trčanje i vježbe oblikovanja.
Nakon toga je uslijedila priprema za glavnu aktivnost tj. šetnja po poligonima. U uporabi su bila četiri poligona: vježbe za ruke, vježbe za noge, vježbe za trbuh i leđa te vježbe ravnoteže. Tijekom šetnje, na svakom poligonu je učenicima prikazano pravilno izvođenje pojedine vježbe.
No, kao dodatno osiguranje uz svaku vježbu imali su i malu vizualnu pomoć.
Nakon demonstracije pravilnog izvođenja vježbi, učenici su u parovima započeli sa samim vježbanjem na poligonima. Tijekom izvođenja vježbi, uz njih su u svakom trenutku bili i učitelji voditelji kako bi im dodatno objasnili svrhu pojedine vježbe i uputili u pravilno izvođenje iste.
Nakon prolaska svih poligona, uslijedilo je ponovno malo pisanja - nastavni lisić koji je pomogao usustaviti učinjeno. Ovaj puta su listić učenici rješavali u grupama. Smjestili su se na području dvorane, a kao ispomoć tu su ponovno bili svi uključeni nastavnici.
Nakon ispravljanja listića i razgovora s učenicima, zaključili smo (ponovno) da ovakav oblik nastave pomaže učenicima u stvaranju trajnijeg znanja i daje dodatni smisao njihovom učenju jer stvara izravnu poveznicu sa svakodnevnim životom. Nakon ovakvih sati, učenicima je puno lakše shvatiti zašto nešto uče i zašto im školsko gradivo treba u svakodnevnom životu.