« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Prije podne
1. sat 8.00 – 8.45
2. sat 8.55 – 9.40
3. sat 9.50– 10.35
4. sat 10.40 – 11.25
5. sat 11.30 – 12.15
6. sat 12.20 – 13.05
7.sat 13.10 - 13.50
Poslije podne
0. sat 13.10 – 13.50
1. sat 14.00 – 14.45
2. sat 14.55 – 15.40
3. sat 15.50 – 16.35
4. sat 16.40 – 17.25
5. sat 17.30 – 18.15
6. sat 18.20– 19.05
Ove godine od 26. do 29. rujna je održan Prvi festival dječje knjige. U sklopu festivala organiziran je Okrugli stol na temu „ 5 minuta do 12 – za dječju knjigu“, predstavljanje novih knjiga za djecu, posjet pisaca i ilustratora te rad u likovnim i literarnim radionicama.
U našoj školi su u četvrtak 26. rujna i u petak 27. rujna održane likovne i literarne radionice.
Na literarnim radionicama predstavili su se poznati pisci Ratko Bjelčić i Jadranko Bitenc čije su priče uvrštene u čitanke i udžbenike za više razrede osnovne škole.
Ratko Bjelčić autor je brojnih pripovijedaka, romana i dramskih tekstova za djecu i mlade, poput Priča o odrastanju, Izdajice, Zeca iza kulisa, Turbo pametnog psa, Malih stvari i sl.
Jadranko Bitenc – pisac romana za djecu : Lana, godina mačke, Ljeto na koljenima, Twist na bazenu i Pyjama blues. Za sebe kaže da, kao pisac knjiga za djecu, mora biti veći klinac od svih onih za koje piše.
Pisci su učenicima govorili kako je došlo do stvaranja njihovih najpoznatijih djela. Davali su im savjete i smjernice kako dobro djelo treba „izgledati“. Učenici su se na kraju i sami okušali u pisanju priča te su sudjelovali sa zanimanjem.
Likovne radionice su vodili istaknuti hrvatski ilustratori i strip crtači Krešimir Zimonić, Davor Schunk i Dubravko Mataković. Učenike su upoznali sa ilustracijom kao likovno-umjetničkom formom. Kako su uvodno učenici poslušali bajku Tri praščića, tako su ubrzo krenuli sa likovnim ostvarenjima i ilustracijama na zadanu temu. Svaki od dječjih radova je na kraju bio poseban, svaki od njih na svoj način odražava likovnu igru, spontanost i ljepotu dječje ilustracije.
učitelj likovne kulture Ivan Bogović i pedagoginja