preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Antun Gustav Matoš" Vinkovci

Login
e-Dnevnik

Priloženi dokumenti:
Menu 10.pdf

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

MENU

Menu školske kuhinje:

Raspored zvonjenja

 

 

Prije podne

1. sat     8.00 – 8.45

2. sat     8.55 – 9.40

3. sat      9.50– 10.35

4. sat    10.40 – 11.25

5. sat    11.30 – 12.15

6. sat    12.20 – 13.05

7.sat     13.10 - 13.50

 

Poslije podne

0. sat     13.10 – 13.50

1. sat     14.00 – 14.45

2. sat     14.55 – 15.40

3. sat    15.50 – 16.35

4. sat    16.40 – 17.25

5. sat    17.30 – 18.15

6. sat    18.20– 19.05

Brojač posjetitelja

 

Trenutno je online:

Anketa
Što mislite o besplatnoj prehrani učenika?



Korisni linkovi

Tražilice

Google

Yahoo

Msn
 

 

Enciklopedije

e-pošta

 

Saznaj svoj OIB

Projektne aktivnosti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
A14 Diseminacija: Poljska
Autor: Ivana Grgljanić, 2. 5. 2018.

Za mobilnost u Poljskoj smo pripremili fotografije o tijeku ostvarivanja projektnih aktivnosti u svojim školama i posjete Španjolskoj, a Dan Erasmusa uključio je predstavljanje hobija i talenata učenika. Učenici su sudjelovali na British Song Festival i Mini theatre plays. Po povratku smo podijelili rezultate aktivnosti učenja / podučavanja / osposobljavanja u Poljskoj na TwinSpace-u, web stranici škole, Portalu za škole i na lokalnim medijima.


Škola glavne koordinatorice Szkoła Podstawowa nr 1 im. Armii Krajowej ugostila je u Gostyninu učenike i učitelje iz partnerskih škola u projektu. Aktivnosti učenja, poučavanja i implementacije sadržaja trajale su od 22. do 28. travnja 2018. godine. Osnovnu školu „ Antun Gustav Matoš“ predstavljali su učenici petog razreda Karlo Bosančić, Matea Gradečak, Nora Knežević i Jan Varvodić. U pratnji učenika bili su koordinatori Ivana Grgljanić i Dario Dragun, ravnatelj škole, učitelj Ivan Jukić te učiteljice Ksenija Jurišić, Sanja Lončar i Lidija Miklošević. Ovakva vrsta sastanaka namijenjena je predstavljanju ostvarenih projektnih aktivnosti, boljem upoznavanju partnerske škole te usvajanju kulturoloških sadržaja.

Sudionici iz naše škole su na ovom sastanku izložili fotografije o tijeku ostvarivanja projektnih aktivnosti u svojim školama i posjete Španjolskoj. Na Twinspace-u su objavljeni hobiji učenika. Učenici su sudjelovali na British Song Festival i osvojili 1. i 3. mjesto, a učenica Matea Gradečak predstavila je svoj hobi, sviranje violine. Druga značajna aktivnost bila je Mini theatre plays u kojoj su učenici pokazali znanje engleskog jezika dramatizacijom igrokaza New teachers, new subjects, svoje komunikacijske kompetencije i dobar scenski nastup. Logo naše učenice Nore Knežević izabran je za zaštitni logo našeg projekta, a sudionici su imali čast poslušati kako je realizirala svoju ideju.

U aktivnostima učenja / podučavanja / osposobljavanja sudjelovali smo na satima informatike – programiranje (Hour of code), kodiranje bez računala (uz uporabu Playmata), satima engleskog jezika – interaktivni programi u podučavanju jezika u 5. razredu, igre kao alat u učenju engleskog jezika u 1. razredu. Aplikacijama za učenje EJ sustavno su razvijali sve četiri vještine – čitanje, pisanje, slušanje i govorenje. Za učitelje je bilo korisno predavanje How to keep children concentrated in an English lesson, koje je održala metodičarka Anna Lesinska – Gazicka.

Tijekom tjedna, osim ostvarivanja projektnih zadataka, međusobno smo se družili, razmjenjivali iskustva i razvijali prijateljstva. Učenici su sudjelovali u igri temeljenoj na lokaciji – naš grad je zanimljiv, priredbi i plesu u školi i predstavi u gradskom kazalištu.

Upoznali smo hobi Tadeusza Biniewicza, kipara i slikara iz Gostynina i posjetili ga u njegovom ateljeu. Posjetili smo i gradonačelnika Gostynina, koji nas je upoznao s povijesti grada i aktualnim projektima. Na rastanku je uručio učenicima i učiteljima suvenir za uspomenu.

Učenici su razgledavali Torun i Varšavu i tako nastavili ostvarivati dijelove programa iz tematskoga područja Osobni identitet, kulturni identiteti i međukulturni dijalog (Međukulturna dimenzija GOO). Posebno su uživali u izradi kolača u Gingerbread muzeju. Vodiči su na engleskom jeziku predstavili znamenitosti i posebnosti tih gradova. Učenici su samostalno pratili njihova izlaganja pokazujući visoku razinu komunikacijskih kompetencija.

Naši su domaćini osigurali  i različite aktivnosti za učenike. Ovo je prilika za zahvaliti obiteljima koje su primile našu djecu  jer je boravak s njima obogatio naše učenike. 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju