« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Prije podne
1. sat 8.00 – 8.45
2. sat 8.55 – 9.40
3. sat 9.50– 10.35
4. sat 10.40 – 11.25
5. sat 11.30 – 12.15
6. sat 12.20 – 13.05
7.sat 13.10 - 13.50
Poslije podne
0. sat 13.10 – 13.50
1. sat 14.00 – 14.45
2. sat 14.55 – 15.40
3. sat 15.50 – 16.35
4. sat 16.40 – 17.25
5. sat 17.30 – 18.15
6. sat 18.20– 19.05
Za mobilnost u Grčkoj smo pripremili fotografije "Znamenitosti našega grada/države" za međunarodnu izložbu fotografija, Dan Erasmusa uključuje predstavljanje hobija i talenata učenika, naučili države i glavne gradove za kviz iz geografije, prevodili povijesne pojmove na hrvatski jezik i vježbali tradicijske plesove. Po povratku smo podijelili rezultate aktivnosti učenja / podučavanja / osposobljavanja u Grčkoj na TwinSpace-u, web stranici škole, Portalu za škole i na lokalnim medijima.
Škola 37 Dimotiko Sxoleio Irakleiou Kritis iz Herakliona na Kreti bila je domaćin četvrtog projektnog sastanka na kojem su sudjelovali učenici i učitelji iz Poljske, Španjolske, Grčke i Hrvatske. Aktivnosti učenja, poučavanja i implementacije trajale su od 16. do 23. studenog 2018. Vinkovačku školu u Heraklionu predstavljali su učenici šestog razreda Elizabeta Ivančević, Marko Ištvan, Sara Marijanović i Rahella Adlešić. U pratnji učenika bili su koordinatori Ivana Grgljanić i Dario Dragun, ravnatelj škole, učitelji Josip Gašpar i Ivan Jukić te učiteljice Ksenija Jurišić i Andrea Maslov.
U okviru projektnih zadataka učenici su sudjelovali u kvizu iz geografije, za koji ih je pripremio nastavnik te u izradi rječnika povijesnih pojmova, uz prethodnu pripremu s nastavnicom iz povijesti. Jedan od zanimljivih zadataka je bio uslikati fotografije znamenitosti naše države za vrijeme godišnjih odmora. Fotografije su složene u kolaž koji smo izložili na međunarodnoj izložbi, a pripremili su ga učenici s učiteljicama iz likovne kulture i povijesti.
Učenici su sudjelovali na satima informatike, upoznali Story Bird i Robotiku, na kojoj su imali zadatak sastaviti i programirati robota. Također su upoznati s minojskom kulturom i na satima likovne kulture su imali priliku slikati na platnu (Painting like the Minoans). Učenici su posjetili Natural History Museum of Crete, u kojem su vidjeli zanimljive stvari. Sudjelovali su u tradicijskim igrama, koje su bile organizirane u natjecateljskom duhu.
Učitelji su sudjelovali na seminaru ''Istraživanje kulturne baštine kroz upotrebu Web alata u obrazovanju: ''The case of Minoan Crete''. Posjetili smo Foundation for Research and Technology of Crete i uz vodiča upoznali najnovija dostignuća tehnologije. Posjete ovom Institutu nisu česte i zahvalni smo što smo imali čast biti dio budućnosti. Edukacija učitelja je sadržavala obilazak gradova Chania i Rethymno, upoznali se s povijesnim jezgrama i lukama koje su izgrađene u vrijeme dok je tim prostorom vladala Venecija. Rethymno je poznat i kao studentski grad.
Bili smo u Gradskom poglavarstvu, gdje nas je primila zamjenica gradonačelnika i upoznala s povijesti grada.
Vrlo zanimljiva tematska predstava na ''Riding Academy of Heraklion'' omogućila je djevojčicama da nauče plesati kao minojske žene, dječaci su bili oduševljeni tehnikom preskakanja bika, a svima nam je bio poslužen minojski ručak.
U etno selu Avdou smo upoznali postupak dobivanja maslinovog ulja i kroz šetnju ulicama vidjeli kako se u prošlosti živjelo na ovim prostorima. Posjetili smo Cretaquarium, gdje smo uživali u morskom svijetu Mediterana. Uz prekrasnu palaču Knossos, koja se po grčkoj mitologiji smatra prijestolnicom kralja Minosa, vratili smo se u brončano doba. Poslušali smo predavanje arheologa ''The myth of the Labyrinth'' te doznali zanimljive stvari o iskopinama i postupku čuvanja istih.
Predstavili smo drugi broj časopisa E+vijesti, koji je besplatno podijeljen učenicima i učiteljima partnerskih škola.
Na završnoj večeri smo odradili zadnju planiranu aktivnost na ovoj posjeti, u kojoj smo svi jako uživali. Predstavili smo tradicijske plesove iz naših krajeva, a mi smo uz zvuke tambure dočarali Slavoniju.