Projekt „Vjetar u leđa” zamišljen je kao posebna platforma za razvoj darovitih učenika, pružajući im priliku za dodatno obrazovanje i usavršavanje u područjima koja ih posebno zanimaju. U sklopu ove inicijative, formirana je skupina učenika 5. i 7. razreda koja se bavi temom „Književnost na engleskom jeziku” s nastavnicom Sanjom Lončar.
Cilj je ovog programa razviti napredne vještine čitanja, analize i kritično mišljenje kroz proučavanje književnih djela na engleskom jeziku. Kroz zajedničko čitanje i raspravu, učenici imaju priliku razmišljati „izvan okvira”, razviti svoje jezične sposobnosti te steći dublje razumijevanje književnih tema i stilova.
Na jednom od nedavnih sastanaka učenici su uživali u ugodnoj i opuštenoj atmosferi koja potiče slobodnu razmjenu ideja i mišljenja. Do sada su obradili sljedeća književna djela:
- Three is a Lucky Number – Margery Allingham
- Romeo and Juliet – William Shakespeare
- Full Circle – Sue Grafton
- Macbeth – William Shakespeare.
Svatko od njih donio je jedinstvenu perspektivu u raspravu, obogaćujući cijelu grupu svojim zapažanjima i analizama. Ovakav način učenja ne samo da razvija intelektualne potencijale, nego pruža i osjećaj zajedništva i podrške među učenicima.
Projekt „Vjetar u leđa” pokazuje kako uz inovativne pristupe nastavi možemo inspirirati i osnažiti mlade, stvarajući temelje za njihov budući uspjeh. Ovaj program sjajan je primjer kako daroviti učenici mogu zasjati kada im se pruži prilika i prilagođena podrška.
Za sve roditelje, učenike i nastavnike zainteresirane za ovu temu, ovaj projekt pokazuje koliko je ulaganje u obrazovanje mladih ključ za napredak društva u cjelini.
Vjetar u leđa za sve naše buduće zvijezde!