« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Prije podne
1. sat 8.00 – 8.45
2. sat 8.55 – 9.40
3. sat 9.50– 10.35
4. sat 10.40 – 11.25
5. sat 11.30 – 12.15
6. sat 12.20 – 13.05
7.sat 13.10 - 13.50
Poslije podne
0. sat 13.10 – 13.50
1. sat 14.00 – 14.45
2. sat 14.55 – 15.40
3. sat 15.50 – 16.35
4. sat 16.40 – 17.25
5. sat 17.30 – 18.15
6. sat 18.20– 19.05
Od ove školske godine u našoj školi po prvi puta provodimo projekt koji je financiran sredstvima Europske unije. Naš se projekt zove My passion, my future i traje dvije godine (1. listopada 2017. – 30. rujna 2019.). Naši partneri su škole iz Gostynina (Poljska), Murcie (Španjolska) i Herakliona (Grčka).
Cilj projekta je zadovoljiti potrebu za razvojem dječjih interesa, podržavati i usmjeravati aktivnosti učenika kako bi u potpunosti iskoristili svoje vještine i potencijale. Projekt se temelji na upotrebi modernih informacijskih i komunikacijskih tehnologija, uključujući platforme e – učenja za rad i suradnju na Internetu. Naš cilj je također poboljšati kvalitetu nastave engleskoga jezika primjenom novih tehnologija i uvođenjem inovativnih tehnika poučavanja. Željeli bismo razviti komunikacijske sposobnosti naših učenika i povećati njihovu motivaciju.
Projektom ćemo poboljšati ugled i kvalitetu nastave škola kroz profesionalni razvoj učitelja i razmjenu iskustava obrazovanja temeljem njegovih zadaća.
Tijekom realizacije projekta koristit ćemo različite metode, uglavnom one koje postavljaju problemske zadatke i traže rješenja, kombinirajući učenje s vježbom. Željeli bismo upotrijebiti metodu podučavanja jezika temeljenu na CLIL – u. Kako bismo bili sigurni da će naš rad donijeti očekivane rezultate, važno je koristiti razne tehnike i metode: raditi u malim skupinama, obavljati zadatke, rješavati probleme koji potiču kreativno i kritičko razmišljanje pružajući učenicima priliku za odabir zadataka i odlučivanje o načinima na koji će ih realizirati, organizirati izlete, natjecanja i izložbe.
U projekt će biti uključeni učenici, učitelji i roditelji. Svi sudionici će proširiti svoje znanje o partnerskim zemljama, njihovim načinima života, kulturi i načinu podučavanja.