« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Prije podne
1. sat 8.00 – 8.45
2. sat 8.55 – 9.40
3. sat 9.50– 10.35
4. sat 10.40 – 11.25
5. sat 11.30 – 12.15
6. sat 12.20 – 13.05
7.sat 13.10 - 13.50
Poslije podne
0. sat 13.10 – 13.50
1. sat 14.00 – 14.45
2. sat 14.55 – 15.40
3. sat 15.50 – 16.35
4. sat 16.40 – 17.25
5. sat 17.30 – 18.15
6. sat 18.20– 19.05
Naša država uskoro postaje članica Europske unije. Kako bismo se i mi u školi dobro pripremili za nadolazeće dane, 9. svibnja 2013.g. je održana integrirana tematska nastava posvećena Europi. Sva su razredna odjeljenja učila o Europi na poseban i njima tematski prilagođen način.
Bilo je tu svega: u prvim su se razredima ponavljale boje pomoću zastava članica EU, slušala se himna EU(Oda radosti, L. van Beethovena), a saznali su i tko su braća Grimm te se upoznali s njihovim bajkama. Drugi razredi su se opredijelili za jednu europsku državu (Kraljevinu Dansku) i o njoj učili kroz različite nastavne predmete: bilo je tu i zemljopisnih zadataka (geografski položaj Danske unutar Europe), upoznavanje s djelima H. C. Andersena (učenici su se obukli u različite bajkovite likove i čitali pojedine bajke), a matematički zadatci su bili posebno interesantni jer su uključivali likove iz bajke. Na satu vjeronauka se moglo saznati tko su sveci zaštitnici Europe. Treći razredi su također izabrali jednu europsku državu, članicu EU, i o njoj saznali puno toga (geografski položaj, simboli države, tradicijska obilježja i igre ...) Izabrane države su: Republika Irska, Savezna Republika Njemačka i Velika Britanija. Posebno je interesantna bila izrada tj. oblikovanje Mozart kuglica jer se matematika učila na sladak način, a ni izrada kraljevskih kruna nije bila ništa manje zabavna jer su se svi kraljevski zabavljali. Četvrti razredi su bili jako kulturno osviješteni jer su oni upoznavali kulturno-povijesne spomenike glavnih gradova država članica EU. Isto tako, naučili su pravilno pisati nazive država, a bilo je tu mjesta i za pjevanje (Europa na dlanu). Petaši su bili zaokupljeni i bajkama (braća Grimm i Andersen), mitovima (mit o Europi), zemljovidom Europe, ali nije ih zaobišla ni matematika koja je bila interesantna zbog zabavnoga načina uvježbavanja zadataka – memorijske igrice. Šesti razredi su imali šarolik sadržaj: mogli su naučiti što su unija, vijeće, kongres... ali i kako se službeno zovu države članice EU te kako se ti nazivi pravopisno točno pišu. Gotovo sve ono što su usvajali na hrvatskom jeziku (unija, vijeće...), učili su i na engleskom jeziku kao i o njegovim pravilima. Na satu Vjeronauka su upoznali najpoznatija europska Marijanska svetišta, a učenje racionalnih brojeva i nije bilo tako teško jer je zabavno učiti pomoću računalne igrice. O Europi kao mjestu punom sukoba, učili su sedmaši. Prezentacijom na satu Engleskoga jezika saznali su na koji način funkcionira EU, a značenje pojedinih riječi su učili i na satu Engleskoga i na satu Hrvatskoga jezika. Za to vrijeme su osmaši uspoređivali prehrambene navike u zemljama EU i RH te govorili o utjecaju prehrane na zdravlje. Upoznali su se s najpoznatijim europskim fizičarima, a kvadriranje je bilo zabavno učiti putem igrice. Tijekom toga dana sati Tjelesne i zdravstvene kulture su bili posvećeni sportskim vještinama u svakodnevnom životu kako bi se poboljšala kvaliteta življenja.
Učeći o Europskoj uniji pripremamo se za ulazak u nju, ali ujedno učimo i o sebi: koliko nam je važan naš hrvatski jezik, koliko je važno poznavati strane jezike i tuđu kulturu, uvažavamo li različitost kao bogatstvo ... Nadamo se da će biti još ovakvih nastavnih dana.