« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Prije podne
1. sat 8.00 – 8.45
2. sat 8.55 – 9.40
3. sat 9.50– 10.35
4. sat 10.40 – 11.25
5. sat 11.30 – 12.15
6. sat 12.20 – 13.05
7.sat 13.10 - 13.50
Poslije podne
0. sat 13.10 – 13.50
1. sat 14.00 – 14.45
2. sat 14.55 – 15.40
3. sat 15.50 – 16.35
4. sat 16.40 – 17.25
5. sat 17.30 – 18.15
6. sat 18.20– 19.05
Dragi učenici, poštovani roditelji,
u našoj školi se od 16.3.2020. godine, kao i u drugim školama u Republici Hrvatskoj, provodi nastava na daljinu. Od trenutka proglašenja ove vrste nastave pa do početka provedbe imali smo svega 48 sati za organizaciju i postavljanje virtualnih preduvjeta za ovakav rad. Učenici od toga dana nisu u zgradi škole, učitelji su još neko vrijeme dolazili da bi također prešli na rad od kuće dok tehničko i administrativno osoblje radi po posebnom rasporedu. Proteklih tjedana uredili smo načine rada razredne nastave, posebnih odjela i predmetne nastave. Učiteljice razredne nastave Nastavu na daljinu organiziraju putem komunikacijskih platformi (viber, whatsapp...) uz komunikaciju s roditeljima i učenicima te uz pomoć HRT3 provode nastavu. Učiteljice Posebnih odjela svojim učenicima pripremaju radne listiće i zadatke te ih putem zemaljske pošte dostavljamo učenicima. Za predmetnu nastavu oformili smo virtualne učionice u programu MS Teams preko kojih učitelji i učenici komuniciraju o dnevnim zadaćama, nastavnim jedinicama i ostalim školskim pitanjima.
Škola već mjesec dana živi virtualno. U proteklih dva tjedna učenici i učitelji su ispunjavali ankete vezane za provedbu ove vrste nastave, stručni tim škole je analizirao odgovore te smo ustanovili kako su rezultati više nego zadovoljavajući. Nastava funkcionira, učenici su ju prihvatili, pokazuju interes i volju za radom dok roditelji ulažu dodatne napore kako bi učenici svladali gradivo i usvojili znanja. Učitelji rade i komuniciraju s učenicima na dnevnoj bazi, susreću se s puno nepoznanica i imaju nedoumice na koje niti administracija skole niti MZO ne mogu odmah dati odgovore. Svi se nalazimo u zaista specifičnim i zahtjevnom vremenu koje traži posebne napore svih nas, traži razumijevanje i toleranciju te zalaganje sudionika kako bismo što prije i bezbolnije prešli ovo razdoblje. Vjerujem da ćemo zajedničkim snagama ostvariti i naš cilj, privođenje ove školske godine kraju s uspjehom kakav smo imali i ranijih godina.
Kako ćemo vrednovati taj uspjeh još uvijek ne znamo, kako ćemo zaključiti godinu i provoditi upise također, ali kako smo od početaka ove krize radili tako ćemo i u sljedećim tjednima, smireno i prema uputama koje dobijemo od MZO i Stožera civilne zaštite. Cilj nam je ostati zdravi i na broju kako bismo od jeseni krenuli u novu i “normalniju” nastavnu godinu. Škola odrađuje sve pripreme vezano za to, obnovu zgrade provodimo kraju, uređujemo ju i pripremamo za dolazak učenika. Upisi u prvi razred će biti provedeni kasnije od planiranog. Nadamo se da ćemo upute od strane MZO, Vukovarsko-srijemske županije i grada Vinkovaca dobiti uskoro te da ćemo sve poslove oko upisa prvašića, formiranja razrednih odjela, reguliranja prava na pomoćnike u nastavi, organizaciju prijevoza te ostale tehničke pripreme za sljedeću školsku godinu odraditi na vrijeme.
Iz anketa koje su ispunjavali učenici i učitelji škole zaključujemo da se nastava na daljinu odvija prema planu, da su učenici i učitelji većinom zadovoljni te da se zadatci odrađuju, ali moram napomenuti kako postoje poneke nedoumice, nepoznanice i nestašluci učenika koje nastojimo ispraviti. Jedno od najvažnijih pitanja i situacija koje mogu rezultirati pogoršanjem ocjene iz predmeta ili vladanja je učeničko nepoštivanje zadanih pravila ponašanja u virtualnim učionicama. Dogovoreni su određeni principi i pravila ponašanja kako bi razrednici i učitelji pratili rad učenika. Ta pravila smo odlučili od ovoga tjedna staviti virtualne učionice i podijeliti s učenicima, ali i roditeljima. Nepoštivanje tih pravila može dovesti do neželjenih posljedica za pojedine učenike. Učenici moraju shvatiti da je i ovaj vid nastave obavezan, da je praćenje uputa, predavanja i izvršavanje zadataka obavezno kao i prilikom redovnog održavanja nastave te da izostanke ili nerad moraju pravdati roditelji ili liječnici (prema pravilniku o Pedagoškim mjerama). Kako ne znamo do kada će ova situacija trajati neozbiljnost bi mogla nekima drastično utjecati na uspjeh. Kako je MZO početkom travanja izdalo Upute za vrednovanje i ocjenjivanje tijekom nastave na daljinu, utvrdilo tjedan ponavljanja i načine vrednovanja rada moramo se istih pridržavati. Jednako tako, sva pravila, pravilnici i zakoni koji su vrijedili do 16.3. vrijede i sada (uz određenu izmjenu pravilnika o Vrednovanju). Prema dogovoru od prvoga tjedna Nastave na daljinu, učitelji naše škole zadatke zadaju prema dnevnom rasporedu koji vrijedi za svaki razredni odjel. Učitelji predmetne nastave u virtualnim učionicama zadatke za dan objavljuju do 9.00h ujutro. Zbog opterećenosti sustava nekada učitelji objavljuju predavanja i zadatke i večer ranije. Molim učenike i roditelje da pročitaju rokove odrade zadataka te da ih se pridržavaju. Objava zadataka ne znači da ih se mora rješavati odmah po objavi, ali je bitno dobro rasporediti vrijeme i odraditi sve zadatke.
Slijedom svega gore navedenog podsjećam roditelje da je učeničku neaktivnost u Nastavi na daljinu potrebno opravdati razredniku. Veći broj izostanaka, neopravdana neaktivnost učenika te inertnost roditelja može dovesti do neželjenih posljedica na uspjeh učenika ili čak i prijavu nadležnom Centru za socijalnu skrb (ukoliko ne postoji komunikacija s učenikom ili roditeljem).
Velika većina naših učenika je disciplinirana, surađuje i izvršava svoje obaveze te ih ovim putem pohvaljujem. Važno je sudjelovati u radu razreda, surađivati s učiteljima, tražiti odgovore na nejasnoće, pridržavati se pravila lijepog ponašanja i uspjeh sigurno neće izostati.
Učitelji nastoje svakom učeniku izaći u susret koliko mogu, razrednici nastoje učenike voditi te koordinirati rad ostalih učitelja u razrednom vijeću i virtualnom razredu. Svi učitelji i razrednici su dostupni učenicima vezano za provedbu nastave preko Teamsa (virtualnih učionica) ili komunikacijskih platformi Viber, Whatsapp ili telefonski. Učitelji odgovaraju na pitanja i daju povratne informacije o zadatcima unutar svoga radnog vremena i rasporeda koji su ustanovili u razredima. Ukoliko za neke od situacija smatrate da učitelji ili razrednici ne mogu riješiti ili trebate kontaktirati stručni tim škole otvorili smo posebnu email adresu za to – strucnitim@os-agmatos-vk.skole.hr - na koji se roditelji ili učenici mogu javiti s pitanjima, prijedlozima i zamolbama. Zgrada škole je otvorena svaki dan od 9 do 12h za rad sa strankama. Ukoliko neki od poslova ili zahtjeva ne možete riješiti emailom (agma@os-agmatos-vk.skole.hr) ili telefonski možete u navedenom vremenu doći u Školu. Molim Vas da posjet ograničite na nužno i da se pridržavate svih uputa izdanih od Stožera civilne zaštite.
Puno je uključenih sudionika u proces Nastave na daljinu, učenici, roditelji, učitelji, administracija i stručni tim Škole i svi mi imamo određene zahtjeve, nedoumice, prijedloge i pristupe radu ali nam je svima zajednički cilj – dobrobit učenika te međusobna suradnja. Do sada smo se pokazali u iznimnom svjetlu, nastavimo tako. U nadi da ova situacija neće dugo potrajati, srdačno vas pozdravljam i ostanite doma i zdravi.
Ravnatelj:
Dario Dragun