preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Antun Gustav Matoš" Vinkovci

Login
e-Dnevnik

Priloženi dokumenti:
Menu 10.pdf

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

MENU

Menu školske kuhinje:

Raspored zvonjenja

 

 

Prije podne

1. sat     8.00 – 8.45

2. sat     8.55 – 9.40

3. sat      9.50– 10.35

4. sat    10.40 – 11.25

5. sat    11.30 – 12.15

6. sat    12.20 – 13.05

7.sat     13.10 - 13.50

 

Poslije podne

0. sat     13.10 – 13.50

1. sat     14.00 – 14.45

2. sat     14.55 – 15.40

3. sat    15.50 – 16.35

4. sat    16.40 – 17.25

5. sat    17.30 – 18.15

6. sat    18.20– 19.05

Brojač posjetitelja

 

Trenutno je online:

Anketa
Što mislite o besplatnoj prehrani učenika?



Korisni linkovi

Tražilice

Google

Yahoo

Msn
 

 

Enciklopedije

e-pošta

 

Saznaj svoj OIB

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Obilježavanje 100 godina od smrti A. G. Matoša
Autor: Luka Novaković, 18. 3. 2014.

Početkom ove školske godine naznačili smo u Kurikulumu škole da ćemo 17. 3. 2014.g. imati integrirani dan na temu A. G. Matoša. Tom danu su prethodile brojne predradnje: učenici su na satima Likovne kulture i izvannastavnim satima izrađivali brojne Matoševe portrete, priređivali su se materijali za uređenje panoa u holu škole, učenici su uvježbavali uloge za igrokaz, učitelji su  prilagođavali temu svome nastavnome predmetu te osmišljavali sat …


Dana 17. 3. 2014. nastava je započela školskom priredbom pod nazivom „Sto poslije Matoša“.  Osmislila ju je Željka Lukadinović, prof. hrvatskoga jezika, a uspješno predstavili  učenici 6. razreda  (Anabela Ivančević, Elizabeta Matković, Drita Duraj, Lucija Radić, Luka Strahonja, Karlo Suhovski, Mia Radmanović, Klara Granić, Iva Šuker, Robert Kregar, Mihael Fruk, Matko Pejić i Matej Jerković). Učenici su nas na zanimljiv način upoznali s Matoševim biografskim podatcima i njegovim djelima oživljujući ga u ovome stoljeću  i ukazujući na različitosti ovoga i onoga doba, ali i na vrijednosti koje ne poznaju vremensku granicu – Matoševa djela.

Daljnji tijek nastave je tekao prema rasporedu. Učitelji su osmislili zanimljive nastavne sate.

Učiteljice su prvih razreda na satu Hrvatskoga jezika uvježbavale pisanje velikog i malog slova imena i prezimena ljudi s kojima se Matoš družio i mjesta gdje je sve bio, rješavali su matematičke zadatke u kojima je bio zastupljen i Matoš, slikali su maćuhicu (miješajući dvije osnovne boje) na satu Likovne kulture, a upoznali su i  igre iz Matoševog doba na satu Tjelesne kulture. Drugi su razredi uz ponavljanje velikog početnog slova i opisivanja Matoševog lika, uvježbavali matematičke zadatke  pomoću puzzla koje kriju Matošev lik. Na satu Engleskoga jezika uvježbavalo se sadašnje glagolsko vrijeme na Matoševim stihovima. Treći razred je iščitavajući Matošev životopis ponavljao vrste riječi, učio o korizmenim običajima  na prijelazu 19. i 20. st., a Tjelesna kultura je prošla u znaku tradicijskih igara. Četvrti su se poslužili lentom vremena i zemljovidom RH te su na satu Prirode i društva izučavali Matoševa putovanja, a na satu Hrvatskoga jezika proučavali su teme Matoševih pjesama.  Peti su razredi uspoređivali na satu Povijesti  Matošev opis Rima i opis Rima za vrijeme Rimskoga Carstva, prevodili su Matoševe pjesme na engleski jezik, uvježbavali snalaženje na zemljopisnim kartama prateći Matoševa putovanja, a zadatci iz matematike (razlomci) rješavali su se pomoću labirinta koji im je nudio (ukoliko točno riješe) stihove Matoševog soneta. Šesti su razredi na satu Geografije istraživali kamo je sve Matoš putovao po Hrvatskoj, analizirali su Matoševe pjesme, bavili se poligonskim preprekama (trčanje, penjanje, provlačenje) koje predstavljaju različite Matoševe putove (nizine, brda). Učenici su se sedmih razreda na satu Geografije upoznali s prirodnim i društvenim obilježjima Europe 19. st., saznali su brojne informacije o Matošu u političkom životu Hrvatske (posebno Stranci prava), uvježbavali konstrukciju kružnice kroz tri točke (koje obuhvaćaju Matoševa boravišta) i naučili što je sonet i koji su drugi nazivi za njega. Osmi su razredi izrađivali Matoševe portrete  na temelju vertikalne, horizontalne i dijagonalne kompozicije, učili o medicini Matoševog doba (najčešće bolesti), prevodili  Matoševe pjesme na engleski jezik i na satu Matematike uvježbavali preslikavanje (izometrije, ravnine).

Cjelokupna priča o Matošu „zaokružena“ je sudjelovanjem naše škole na svečanosti Matošu u čast koja je održana u Gradskom kazalištu „Joza Ivakić“  s početkom u 19 sati na kojoj su se predstavili naši mladi glumci (gore navedeni učenici 6. razreda) pod mentorstvom Željke Lukadinović i naši slikari (koji su slikali Matošev portret) uz stručno vodstvo Ksenije Jurišić.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Album

Trenutno ne postoji niti jedan album.


preskoči na navigaciju