« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Prije podne
1. sat 8.00 – 8.45
2. sat 8.55 – 9.40
3. sat 9.50– 10.35
4. sat 10.40 – 11.25
5. sat 11.30 – 12.15
6. sat 12.20 – 13.05
7.sat 13.10 - 13.50
Poslije podne
0. sat 13.10 – 13.50
1. sat 14.00 – 14.45
2. sat 14.55 – 15.40
3. sat 15.50 – 16.35
4. sat 16.40 – 17.25
5. sat 17.30 – 18.15
6. sat 18.20– 19.05
Kao i mnogi, učenici su 5. razreda iskoristili lijepo vrijeme te su uz vodstvo svojih učitelja 8.5.2015. g. uživali u nastavi na otvorenom, na Sopotu.
Kako izraditi herbarij, koje biljke skupljati i na koji način ih očuvati, učili su iz nastavnog predmeta Priroda. Povijest je bila zanimljiva jer se učilo o prapovijesnom nalazištu u našem zavičaju (Sopotu). sat Hrvatskoga jezika je imao za cilj razvijati sposobnost uočavanja i govorenja tj. samostalnog pripovijedanja događaja, i to na subjektivan i objektivan način. Tema likovne kulture su bile strukturne crte u prirodi koje će nakon promatranja učenici uočeno prenijeti na papir. Sve navedene aktivnosti su objedinjene pod nazivom Moj zavičaj kao dio građanskoga odgoja koji je ugrađen u nastavu Sata razrednika. Veliki dio zadataka je ostvaren na terenu, ali preostaje i onaj dio koji je predviđen za rad u učionicama. Međutim, sve je lakše jer je viđeno i doživljeno ostaje kao dubok trag u pamćenju pa je tako lakše i crtanje, pisanje teksta...