« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Prije podne
1. sat 8.00 – 8.45
2. sat 8.55 – 9.40
3. sat 9.50– 10.35
4. sat 10.40 – 11.25
5. sat 11.30 – 12.15
6. sat 12.20 – 13.05
7.sat 13.10 - 13.50
Poslije podne
0. sat 13.10 – 13.50
1. sat 14.00 – 14.45
2. sat 14.55 – 15.40
3. sat 15.50 – 16.35
4. sat 16.40 – 17.25
5. sat 17.30 – 18.15
6. sat 18.20– 19.05
Ovih su dana učenici osmih razreda u sto problema i često se pitaju: Hoću li imati dovoljno bodova za srednju školu? Možda neki drugi smjer? Hoću li „upasti“ u željeni program? Znam li uopće što želim biti u budućnosti? Određuje li upis u srednju školu moj budući profesionalni život?... Nije lako biti na raskrižju života.
Kako bi se lakše odlučili za svoje buduće zanimanje ili program koji će im omogućiti daljnje školovanje, učenici osmih razreda su posjetili Tehničku školu Ruđera Boškovića koja je na Dan otvorenih vrata omogućila svima da se upoznaju sa svim onim programima koji se poučavaju u njihovoj školi kako bi se učenici osnovnih škola lakše odlučili za određeni smjer.
Također, Srednja strukovna škola je predstavila svoje stare i nove smjerove (Kuharski program je bio predstavljen još u 10. mjesecu!), predstavila se i gimnazija Gaudeamus, privatna srednja škola iz Osijeka , a učenici 8.a (u okviru programa Sata razrednika) posjetili su Ekonomsku i trgovačku školu Ivana Domca tijekom Globalnog tjedna poduzetništva.
Prije detaljnog upoznavanja učenika s tijekom i načinom upisa u prvi razred srednje škole, psihologinja Kristina Kosmat je razgovarala s učenicima o tome kako pravilno izabrati zanimanje. Neke od upućenih smjernica su sljedeće:
Dobro izabrano zanimanje je ono zanimanje za koje se pojedinac može uspješno školovati, zaposliti se bez dugotrajnog čekanja i u poslu postizati najbolje rezultate. Izbor zanimanja ovisi o mnogim faktorima o kojima svaki učenik mora voditi računa kod donošenja odluke:
Jako je važno upoznati karakteristike pojedinog zanimanja na jednoj strani, te vlastite sposobnosti, interese i osobine ličnosti na drugoj strani, a zatim prije konačnog izbora uskladiti jedno s drugim.
Sretno s odabirom :).