« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Prije podne
1. sat 8.00 – 8.45
2. sat 8.55 – 9.40
3. sat 9.50– 10.35
4. sat 10.40 – 11.25
5. sat 11.30 – 12.15
6. sat 12.20 – 13.05
7.sat 13.10 - 13.50
Poslije podne
0. sat 13.10 – 13.50
1. sat 14.00 – 14.45
2. sat 14.55 – 15.40
3. sat 15.50 – 16.35
4. sat 16.40 – 17.25
5. sat 17.30 – 18.15
6. sat 18.20– 19.05
Između 16. i 23. studenog 2018. godine u Grčkoj je održan treći posjet u sklopu Erasmus+ projekta (Moja strast - moja budućnost). Posjetili smo naše partnere iz 37. osnovne škole u Heraklionu na Kreti i uspješno odradili aktivnosti učenja / podučavanja / osposobljavanja predviđene za ovu mobilnost.
Domaćini su nas srdačno dočekali. Djeca su boravila u obiteljima koje su organizirale svoje slobodno vrijeme kako bi učenicima iz partnerskih škola pružile mnogo zabave i raznih aktivnosti. Tema posjeta je bila: Od minojske ere do modernog vremena.
Tijekom raznih predavanja, radionica i treninga naučili smo mnogo o povijesti i kulturi Krete. Vidjeli smo tradicionalne plesne koreografije, kazališne predstave povezane s grčkom mitologijom, posjetili smo Knossos palaču, gdje je Tezej ubio Minotaura i izašao iz Labirinta uz Ariadeninu pomoć.
Sudjelovali smo na nastavi koju je vodio arheolog koji je govorio o svom poslu i pokazao djeci kako raditi na mjestu iskopa. Nastavnici su imali veliki seminar na temu „Iskorištavanje kulturne baštine putem web alata u obrazovanju: Primjer Minojske Krete“.
Išli smo na nekoliko izleta, posjetili smo Cretaquarium, Prirodoslovni muzej i Institut za istraživanje Krete i tehnologiju koja se koristi. Tijekom radionice robotike napravili smo nekoliko robota i sudjelovali u međunarodnom kvizu o povijesti i geografiji. Na Kreti ima dosta maslinika i vinograda, neke smo uspjeli posjetiti, a imali smo i priliku vidjeti proces proizvodnje maslinovog ulja. Kušali smo domaću hranu, iznenadili smo se što se maslinovo ulje i med koriste jako često.
Nastavnici su također bili pozvani na sastanak s lokalnim vlastima u Gradskoj vijećnici, a u slobodno vrijeme posjetili su gradove Chania i Rethymno.
Na kraju posjeta održana je svečana oproštajna večera za učitelje, učenike i obitelji domaćina. Tijekom večere svaka je zemlja predstavila svoje tradicionalne plesove i pjesme, a naši su predstavnici pokazali dio slavonske nošnje. Posjet Grčkoj bio je izvrsna prilika za stjecanje znanja i poboljšanje jezičnih i komunikacijskih vještina za učitelje i učenike.
Stvorili smo nova prijateljstva, oduševili su nas izvrsna atmosfera, gostoljubivost domaćina i sunčano vrijeme.