« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Prije podne
1. sat 8.00 – 8.45
2. sat 8.55 – 9.40
3. sat 9.50– 10.35
4. sat 10.40 – 11.25
5. sat 11.30 – 12.15
6. sat 12.20 – 13.05
7.sat 13.10 - 13.50
Poslije podne
0. sat 13.10 – 13.50
1. sat 14.00 – 14.45
2. sat 14.55 – 15.40
3. sat 15.50 – 16.35
4. sat 16.40 – 17.25
5. sat 17.30 – 18.15
6. sat 18.20– 19.05
Za mobilnost u Španjolskoj smo pripremili fotografije "Moja škola" za međunarodnu izložbu fotografija, Danu Erasmusa uključuje predstavljanje hobija i talenata učenika, vježbali zadatke za Međunarodno natjecanje u matematici i stvaranje mini rječnika matematičkih pojmova. Po povratku smo podijelili rezultate aktivnosti učenja / podučavanja / osposobljavanja u Španjolskoj na TwinSpace-u, web stranici škole, Portalu za škole i na lokalnim medijima.
Škola CEIP REINO DE MURCIA iz Španjolske bila je domaćin drugog projektnog sastanka na kojem su sudjelovali učenici i učitelji iz Poljske, Grčke, Španjolske i Hrvatske. Aktivnosti učenja, poučavanja i implementacije sadržaja trajale su od 3. do 10. ožujka 2018. godine. Osnovnu školu „ Antun Gustav Matoš“ su predstavljali učenici petog razreda i učiteljice Ksenija Jurišić, Marijana Matorić, Ozrenka Meštrović i koordinatorica Ivana Grgljanić. Ovakva vrsta sastanaka namijenjena je predstavljanju ostvarenih projektnih aktivnosti, boljem upoznavanju partnerske škole te usvajanju kulturoloških sadržaja.
Sudionici iz naše škole su na ovom sastanku predstavili prvi broj časopisa E+ vijesti koji je besplatno podijeljen učenicima, učiteljima i lokalnoj zajednici i izložili fotografije na međunarodnoj izložbi "Moja škola". Na Twinspace-u su objavljeni hobiji učenika i filmovi koji su izrađeni u Movie makeru. Učenik naše škole je na priredbi dobrodošlice, predstavio je svoj hobi, sviranje gitare, a svi učenici i učitelji su otplesali grčki ples Syrtaki.
U aktivnostima učenja / podučavanja / osposobljavanja sudjelovali smo na satima provedenim pomoću CLIL metode, satima engleskog jezika uz izvorne govornike, međunarodnom natjecanju u matematici, natjecanju u sportu. Učitelji su nazočili satima engleskog jezika, predavanju o Web 2.0 alatima, tečaju španjolskog jezika, predavanju o posebnostima rada u razredu, te inovativnim projektima i predavanju o tehnikama poučavanja izgovora engleskog jezika.
Tijekom tjedna, osim ostvarivanja projektnih zadataka, međusobno smo se družili, razmjenjivali iskustva i prijateljstva. Murcia je velik grad, ali se sustavno brine o odgoju mladih, u što smo se uvjerili na prijemu kod gradonačelnika. Iako je imao puno obveza odvojio je vrijeme za nas, a kao uspomenu na to druženje poklonio je svakoj školi Povelju grada.
Naši domaćini osigurali su i različite aktivnosti za učenike. Ovo je prilika za zahvaliti se obiteljima koje su primile našu djecu jer je boravak s njima obogatio naše učenike. Svi su bili izuzetno susretljivi i brižni. Naša su djeca izjavila da su se osjećala kao kod kuće.
Učenici su razgledavali grad domaćina, Murciju, a vodič je na engleskom jeziku predstavio znamenitosti i posebnosti njihovog mjesta. Učenici su samostalno pratili njegova izlaganja pokazujući visoku razinu komunikacijskih kompetencija. Zadnji dan obišli smo Cartagenu i tako ostvarili dio programa iz tematskoga područja Osobni identitet, kulturni identiteti i međukulturni dijalog (Međukulturna dimenzija GOO).